• Scan en Herken

    1. maak een scan of een foto van de factuur of bon
    2. Plaats de scan/foto in Dropbox of mail/verstuur de scan/foto
    3. de factuur wordt door ons automatisch verwerkt in je administratie

    Hoe werkt Scan en herken bij ons?
    Van de facturen die je van je leverancier ontvangt maak je een scan of foto. Deze zet je in je gedeelde Dropboxmap. Facturen die je per mail ontvangt kan je uiteraard gelijk in de Dropboxmap plaatsen. Kopieën van je verkoopfacturen die je naar je klanten verstuurt plaats je ook in de Dropboxmap. Handig hierbij is dat je alle inkopen in een aparte map zet en ook alle verkopen in een aparte map zet op Dropbox (wij zullen je zeker helpen om een handige mappenstructuur te gebruiken in Dropbox).
    Wij verwerken je facturen via onze document-scanningsoftware waarna ze direct worden doorgezet in ons boekhoudpakket. Bij terugkerende leveranciers en klanten herkent ons pakket deze en boekt hem gelijk goed door.

    Voordeel van het werken met Dropbox is dat je gelijk je facturen digitaal hebt opgeslagen en je de papieren versie niet meer nodig hebt. 

    Als alternatief voor Dropbox kan ook worden gekozen voor Microsoft OneDrive of Google Drive.